marți, 1 aprilie 2014

Problema cu parul?Il vrei drept?

Multe fete din ziua de azi își doresc parul drept.Exista  modalitatea cu placa,care din păcate iti strica parul.Daca vrei un par drept fara sa aplici placa de par uite un sfat...

Daca iti doresti un par drept fara a-l usca in vreun fel, tot ce trebuie sa ai la indemana sunt o perie si cateva ace de par. Dupa ce-l speli cu un sampon si aplici un balsam, foloseste un pieptene cu dinti rari. Aplica cateva picaturi de ulei marocan imbogatit cu acizi grasi, omega 3 si vitamine si separa parul in cateva fasii, pe care le vei pieptana separat si le vei prinde cu ace de par. Cand le vei scoate din par, fie si dupa o noapte  de somn, parul tau va fi drept.

S-ar putea sa nu fi mulțumit de rezultat.Dar poti încerca.Va merge daca faci totul in perfectie .Eu iti urez noroc.Sper sa meargă ;)



2 comentarii:

  1. Am incercat si a functionat prima data,dar dupa cand am mai vrut sa fac asta iar mi s-a facut parul cret.De ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu merge mereu!Poate ai gresit un pas.Cine stie?!Se mai intampla-zic si eu :)

      Ștergere