marți, 17 februarie 2015

Tag:15 intrebari aleatorii

Hei!Am revenit cu un tag foarte drăguț care mi-a placut mult.Oricine poate sa il faca si m-as bucura daca multi oameni l-ar face.
1.Cum te numește familia/ce poreclă ai în familie?
Pai,familia imi spune Dori iar prietenii tot la fel :)
2.Cel mai ciudat obicei al tău?
Cant mereu si oriunde.Nu pot trai fara sa cant.Nu stiu daca e chiar un obicei ciudat dar daca nu se pune asta mai am unul.Ma joc cu parul :)
   3.Ai fobii? Dacă da, care?
Da,dar nu imi mai este frica asa de tare.Din cauza lui Ben 10 mie mi-a fost frica de clovni.
   4.Ai vre-o piesă care ascultănd-o te face să vrei să distrugi lucruri?
Da,Blank Space de Taylor Swift.Pur si simplu ritmul e de vina.
   5.Ce obiceiuri nu-ți plac la oameni?
Ca plescaie cred ca e unul care se intampla cam la toti oamenii.
6.Ce obiceiuri nervoase ai?
Niciunul,am avut câteva dar acum nu mai am.
7.Care a fost primul tău animal de pluș & numele lui?
Steluță a fost primul meu animal de plus si era un cal (eu ii spuneam unicorn dar na,aveam o minte de copil de 5 ani) Cel puțin de el imi aduc primul aminte.
  8.Ce băutură comanzi deobicei la Starbucks?
Un ceai deobicei imi este de ajuns :)
  9.Ce reguli de frumusețe  sfătuiești, dar nu o practici?„Nu mînca după 6-7”. Tot e clar aici : D
10.Ai aptitudini din categoria „Corp ciudat ”?
Nu,din pacate.As fi vrut sa am.Probabil as vrea sa am aripi de zana sau sa pot zbura :)) (asa era mintea mea pe la 6 ani)
  11.Ce mîncare din categoria „nesănătoase” îți place?
Fast-food,adică cui nu ii place pizza sau KFC? :3
  12.Care-i faraza ta „regală”?
Nu am nici o fraza ,,regală" dar cine știe,poate o sa am.
13.Ce piesă îți face „piele de găină "?
Who you are de Jessie J .E o melodie...woow
  14.Cu cine ai cea mai lungă conversație pe skype?
Ciudata întrebare,pai am cu doua fete:Maria si Alexandra :)
   15. Este timpul pentru culcare! Ce gânduri  ai înainte de a te culca?
Mai bine zis,ce gânduri nu am?Mintea mea mereu inainte de culcare zburda pe câmpii.E ceva complet normal pentru mine.

Acesta a fost tag-ul si dau leapșa mai departe la doua vloggerite foarte dragute pe care le ador:ADA Ispas,Deea Vlog <3 .Succes fetelor! :*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu