miercuri, 26 martie 2014

Pentru fanii Stardoll

Am luat un interviu unui fan Stardoll care este la nivelul 40.I-am pus niste intrebari si sper ca interviul sa fie pe placul vostru :) Am mai incercat si la alti utilizatori,dar nu au raspuns .Ea dupa mine e foarte buna la acest joc (mai sunt si altii buni)
De ce ai inceput sa joci Stardoll?
Pai , nu stiu mi sa parut un joc interesant :)
Daca acum ti-ar spune cineva sa renunti ai renunta la acest joc?
Nu
Crezi ca vei ajunge una dintre cele mai bune fete si persoane care se joaca Stardoll?
Nu cred
Dar totul este posibil :)
Care e dorinta ta cea mai mare din domeniul acesta,Stardoll?
 Sa devin NCG si ROYAL
Pentru cei care nu stiu ce inseamna asta le poti explica?


NCG este un concurs care se organizeaza zilnic in care cel care primeste cele mai multe voturi castiga un trofeu si titlul de NCG National Cover Girl
si ROYAL devi cand ai facut 12 luni adica un an de cand esti SuperStar
Woow!In afara de Stardoll ,ce mai faci sau Stardoll e pe plan principal?
Pai nu chiar mai fac multe
adica fac inot, sport ,normal, merg la scoala pictez
etc

Ce visezi sa te faci cand vei fi mare?O sa renunti peste 8 ani la Stardoll?
Pff ... pai e greu de spus nu stiu daca ma las de SD dar cand ma fac mare as vrea sa devin medic :)
Pai atunci iti urez succes in continuare si multumesc pentru timpul acordat!
Multumesc si eu :*
http://www.stardoll.com/ro/user/?id=225744882

Stardoll e un joc interesant :)

Un comentariu: