duminică, 19 aprilie 2015

Baby Lips vs Nivea Lip Balm

Hei!Postarea aceasta chiar am pregătit-o ceva timp si iată ca într-un final am reușit sa o termin.Baby Lips vs Nivea-balsam de buze
Baby Lipsurile sunt foarte bune si lasa o strălucire buzelor după aplicare.Nu hidrateaza chiar 8 ore,dar hidrateaza ceva timp.Asa cum am mai spus,Baby Lipsul meu favorit este Peach Kiss.
Balsamurile de buze de la Nivea nu se compara cu altele.Eu azi am decis sa fac acest vs (Versus) al balsamelor care mi se par mai bun si fiindca lip butter-ul de la Nivea e puțin diferit si cred ca o sa ii fac vs cu alt lip butter,am ales sa fac cu un balsam de buze,puțin mai asemator la aspect cu baby lipsurile .
Deci am ales un lip balm de la Nivea cu strawberry.In primul rând trebuie sa spun ca lip balmul de la Nivea hidrateaza si repara buzele,cum face si "fratele" sau ,lip butter-ul.Parca da si putina strălucire buzelor,nu mult,dar da.
Deci *tobele va rog* notele sunt:
Baby Lips (Peach Kiss):9,45
Nivea Lip Balm: -10

Deci de aceasta data a câștigat Nivea Lip Balm-ul.Poate voi găsi un Baby Lips mai bun.
Am pus doar poza cu baby Lipsul fiindca acum lumina din camera mea e foarte proasta si abia S-a văzut baby lips-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu