duminică, 12 aprilie 2015

Review:Victoria's Secret Beauty Rush Gloss Shiny Kiss

Review:Victoria's Secret Beauty Rush Gloss Shiny Kiss




Ok...am ales acest gloss deoarece mi se pare un gloss bun si un subiect bun de discutat.E foarte *sclipicios* si in acelasi timp si foarte discret (nu se vede foarte bine decat in lumina soarelui) si trebuie sa spun este gloss-ul meu preferat.
PUNCTE PRO:
*este foarte bun pentru anumite ocazii sau pentru viata de zi cu zi
*are un gust bun :)))) glumesc...are un gust bun dar nu cred ca cineva se va apuca sa il manance
*exista pe mai multe arome:de exemplu eu il am pe Sugar High dar mai exista si pe Strawberry Fizz,Lemonshine,Punchy etc.
PUNCTE CONTRA:
*e foarte scump:in jur de 9.96 $ costa in acest moment pe amazon si in urma cu 3 luni costa 10.00$

Cei drept,cred ca merita sa cumperi un asemenea gloss doar daca tu chiar ti-l doresti.Eu l-am luat fiindca vroiam sa il incerc.

Sper ca v-a placut primul review :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu