sâmbătă, 18 aprilie 2015

Review Baby Lips-uri-Parere

Hei!Stiu ca am zis in postarea trecute Good Night dar m-am gândit sa postez încă o postare care chiar vroiam sa o scriu de foarte mult timp.
Azi voi face un review pentru baby lipsurile de la Maybelline.
Eu am 2 baby lipsuri si mai vreau sa mai imi cumpăr...multe.
Eu le am pe Intense care si pe Peach Kiss.Amandoua hidratează foarte bine si chiar isi merita toti banii (prețul fiind destul de convenabil,pentru mine e cam ieftin :)) lol) .
Mie personal mi-a placut mai mult Peach Kiss.Dupa mine hidratează puțin mai bine decat Intense Care si parca si repara buzele.
Pe fiecare am dat 13 lei si cu siguranța o sa mai imi cumpăr pe viitor.Deocamdata imi ajung acestea ;)
P.S. Pozele sunt de pe internet!
Nu hidratează niciuna asa de bine cum credeți din cauza reclamelor dar isi fac treaba,ce-i drept cat de cat chiar sunt mai bune decat altele.Dar daca ar trebui sa aleg dintre Baby Lips si Eos as alege Eos .But,dintre toate balsamurile de buze cel mai bun mi se pare cel de la nivea (Lip Butter cu Vanilla si Macadamia).Anyway,care este părerea voastră?
Eu le dau nota 9,30 baby lips-urilor.O sa mai testez si alte baby lipsuri si daca acele vor fi mai bune voi face un review nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu