vineri, 17 aprilie 2015

Wattpad

Ok,deci in postarea trecuta am promis ca de acum voi scrie doar lucruri interesante,serioase,beauty etc. Si fiindca in acest moment m-a apucat "moda" de a citi carti online ,m-am gandit sa va arat niste carti amuzante,simpatice si serioase pe care le citesc eu pe wattpad.

O sa le las in jos pe toate ca sa puteti sa le gasiti mai usor.
O carte care mi-a ridicat moralul si care am gasit-o din intamplare pe wattpad a fost :"100 de motive pentru a zambi" Chiar mi-a placut cartea si de curand am terminat-o.O recomand cu toata placerea si caldura :*
O carte amuzanta pe care am citit-o si care abia astept sa o continue autoarea este: "Replicile surorilor" Omg,aceasta carte m-a facut sa rad pana la lacrimi.O recomand din toata inima! :*
Si o carte pe care inca o citesc si care e pentru amatorii de fictiune este : " Brilliant"*este o combinatie intre Harry Potter si Doctor Who.Eu sincer,ador Harry Potter si DW si aceasta combinatie e magnifica.Inca nu am terminat cartea dar abia stept finalul :3

Stiu,sunt putine carti dar am zis sa va arat mai putine dar mai bune si mai atractive decat unele plictisitoare si ciudate.

Daca v-a placut nu uitati sa distribuiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu